måndag 30 november 2009

Måste ses!

Hej alla underbara.
Vill verkligen göra reklam för Ingelas underbara kort/tavlor och tags. Samt flera saker som hon har gjort själv som hon tar beställning på.
Tagsen som hänger på korgen är från henne samt Madonna tavlan, helt underbar, och Ingela jag är super nöjd.
Hennes blogg adress finns längst ner på nlägget.

Ja här är vi lite sena och tände första ljuset idag då vi hade en otroligt mysig familje frukost vid sju. Mörkret hade inte lämnat oss så ljuset var så fint.
Vi var på 30 firande i lördags kväll och åt underbart god mat. Korgen med glögg från
HOME OF SISTERS
och även korgen från dem.
Hemkokt gräddkola som Ingela har gjort.
Ja Jag är så glad för alla underbara komentarer, de värmer.
Ha nu en underbar dag och glöm inte att älska och förlåta.
kram/sara

7 kommentarer:

  1. Hej hopp i regnrusket!

    Så ser det iallfall ut här utanför mina fönster.

    Duken är i själva verket en vaxduk...eller vaxduk och vaxduk..det heter så men den är i linnestruktur med en vaxad yta...sååå otroligt vacker som säljs på metervara :-).
    Hoppas att du fått lite mera julstämning nu.
    Sköt om dig och kraam
    Melinda

    SvaraRadera
  2. Waw! What enchanting basket and so beautifully wrapped! I like the vintage images of Madonna!
    A nice day for you Sara!
    Vale

    SvaraRadera
  3. Härlig korg! Ja Ingela är superduktig! Madonnatavlan är så fin!
    Du är med i min utlottning med en lott!
    Lycka till!
    Ha det gott!
    Kramisar
    nina

    SvaraRadera
  4. Vilken fin korg.....Och ni verkar ha haft en riktigt mysig adventsfrukost! Härligt låter det som.....må så gott! Kramis Therese

    SvaraRadera
  5. Mysiga saker!

    Jag brukar använda IKEAs innerkuddar i mina kuddar. De har jättebilliga vadderade kuddar som funkar ypperligt!

    SvaraRadera
  6. Hej Sara, tack för att du är så snäll och gör reklam för mig. Vad bra att du är nöjd med dina grejer, det blev så fint i din korg.Nu ska jag fortsätta att packa chokladkola, den tog slut i helgen så jag gör måååånga fler strutar nu. Kram på dig/Ingela

    SvaraRadera
  7. Så mysigt ni har det då vid frukosten! Ja jag såg de där hos Ingela, oj så duktig hon är!
    Önskar dig en fin dag!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera