fredag 11 december 2009

Detta är helt otroligt...

Vi ses i januari, visst 4 dagar klara jag mig.
Måste visa mitt kök som jag fick en ommublerings attack i.
Jag blev super nöjd, men vad ska jag göra i matsalen nu?????
Jag vill flytta ner TV rummet och göra kontor och pyssel rum uppe.



Min man saknar tomtar och jul känslan så jag får ge mig ut och hitta fina tomtar.
Ja jag har faktiskt lagt på några jul röda dukar, virkade.
Får bli lite mötande i hur vi vill att det ser ut över jul.
Kram på er jagf kokmmer snart igen.


10 kommentarer:

  1. Hello Sara! Thank you so much for your so kind words! Your home looks faboulous under candle light! It's so warm and cozy! I like your furniture!
    Happy week end!
    Vale

    SvaraRadera
  2. Visst är det roligt att möbler om! och vad fint du verkar fått till det.
    Trevlig helg
    Birgitta

    SvaraRadera
  3. Hej Sara!
    Tack för dina alltid så vänliga kommentarer!
    Ha det gott o mysigt i alla helger!
    Du har så fint o stämningsfullt!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  4. Så fina bilder och så fint du har det.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  5. Kikar in o Tackar för titten...Hoppas att du haft en mysig o stämningsfull lussehelg! Många JulKramar till dig från mig.

    SvaraRadera
  6. Alltid lika roligt att möblera om, ser jättefint ut på bilderna!

    Ha en bra vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  7. Vad fint du har det!
    Ser väldigt mysigt ut.

    Hoppas att du har det bra och myser ordentligt!
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  8. Tittar in vad mysig blogg du har.

    SvaraRadera
  9. Hihi, ja det kan vara svårt ibland att hålla sig borta från bloggen :)

    Men Sara, det blev väldigt fint! Roligt med ommöblering tycker jag, det förändrar så mycket.

    Kram och tack snälla för dina goa ord hos mig ♥
    Mia

    SvaraRadera