måndag 7 september 2009

Fortsättning följer...

"...slutet.
Kraftigt rycker någon ta i mig.
- där är du ju,ryter en arg man, kanske en aning orolig man.Han var tyddligen en av dom som gått i grupp för att leta efter mig.
-folk är oroliga du borde följa med mig.
Jag tänker snabbt, knuffar omkull mannan och springer min väg, jag vill inte hem, inte än.
Jag hade ju inte bestämt mig förvad mitt val skulle bli, om det nuär ett..."










Ja jag hatar hösten och dess väntan på det kladdiga, blöta kala, gråa, det ryser ihela mig. Själva hösten ärr väl fin men den är kort och sedan sedan FY...
Jag Har fått min diagnos, Borderline. Vet inte hur jag ska säga om det men men .
Må gott alla.
kram sara




5 kommentarer:

  1. Fan,vad du skriver bra!
    Jobbigt med diagnosen men det underlättar väl samtidigt.
    Blir ju lättare kanske att förstå sig själv?

    Skickar i alla fall en stor kram//Hannis

    SvaraRadera
  2. Hej, ja gillar inte heller hösten .mörkt o regn o grått hu .Kramisar /STINA

    SvaraRadera
  3. Förstår att det kan vara knepigt för dig att leva med din diagnos...samtidigt bra för dig att veta. Det kan vara bra för dig att skriva om det..sätta ord på dina tankar och känslor. Ta hand om dig
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Oh so lovely and charming details! Often the small things make the difference!
    Happy new day!
    Vale

    SvaraRadera
  5. Tack för din fina kommentar om mitt bord!

    Ta hand om dig

    Kram
    Heléne

    SvaraRadera