onsdag 2 september 2009

Stackarn!

Ja idag körde jag iväg min man till operation då han ska operera bort tonsillerna i halsen. Män blir allt små ibland.
Ja jag sitter och äter lite godis och bloggar med er och då kom jag på vad jag blivit fast i detta. Alla är så treevliga och snälla.
Det jag kan tycka är svårt, vilket jag talat om tidigare, är vad man ska ha efter väggarna. Jag kan ju inte ha krokar över allt och tavlor tilltalar mig inte så. Köpte idag en lina med pärlor på och klämmor så man kan sätta upp lappat, kort, inbjudningar m.m. Jag kommer väl på något då och då. Får ju tips när jag tittar på era bloggar.

Kram på er alla/ sara


6 kommentarer:

  1. härlig blogg du har tjejen
    kram Jeanette

    SvaraRadera
  2. Hello Sara! Nice white crates you have and the script is lovely! I've dimilar bottles of yours!
    A nice evening for you!
    Vale

    SvaraRadera
  3. Att blogga är så kul. Visst är det härligt att funnit till denna värld.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Hej
    Ja när män blir sjuka skall de tas på ALLVAR! :o)
    Annmarie på Broarne

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig fest det blev!

    Så mycket fint du fick, ljusstakarna var helt i min stil...

    Kram,
    Anette

    SvaraRadera
  6. Oj, då får du roligt när han kommer hem...INTE.
    Iallafall inte om hn är lik min man iallafall. Varför är det så att vi kvinnor ska klara allt vi gjorde innan fast vi är sjuka och om mannen råkar ha en liten lätt feberhöjning så är det sååååå himla synd om dem?

    Nåja...det ÄR nog lite jobbigt att operera dessa i vuxen ålder...har jag hört av andra. Sjäv tog dem mina när jag var barn...likaså på mina egna barn och då är tillfrisknaden snabb :-).

    Vet du att vi har faktiskt en sjö här i Säter...vi har även en camping...men om ni vill fricampa så kan man göra det vid första badstranden. Jag har sett flera på sommaren som står med sina husbilar och vagnar där :-).

    Ha en trevlig helg.
    Kraaam
    Melinda

    SvaraRadera