tisdag 27 oktober 2009

Älskar dessa dagar!

Jag har haft ett par helt underbara dagar. Idag sken solen på mig och mina barn när vi var i
skogen och åt mellis och kastade sten i vänern.
Vi tog en skogsrunda och letade mossa och kottar.
Men jag har även hunnit måla om hallen till min mans glädje.
Visar lite bilder på hallen och så hann jag ju pynt lite.
Äkta rosor


Gamla virkade överkast och en gamal tvättbräda får stolt stå brevid byrån
i hallen.
Är riktigt nöjd, men det återstår lite fin puts.
Kram alla/ SARA




7 kommentarer:

  1. Va fint det blev .....men är det en tvättbräda ? Tycker det ser ut som en strykbräda. Här har varit vackert väder idag också
    Ing-Marie

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar gammal sekretär du har! SÅ ni har sol, här är det minsann bara grått och regnigt vareeeeenda dag.. Suck!

    SvaraRadera
  3. Wow,så fint det blev! Nu när du e'klar därhemma kan du kanske ta en sväng hit! Det behövs;))!Du har verkligen känsla för inredning Sara!
    Det är nog en strykbräda du har bredvid sekretären ;))!/ Anja

    SvaraRadera
  4. vad mysigt du har det! du vet 1/12 flyttar jag... hjälp med målningen?.. nej då syns på jobbet imorgon.

    SvaraRadera
  5. Vad fint du har gjort..Vad duktig du är! Kramis Therese

    SvaraRadera
  6. hej du sara! vilka fina saker du visar idag, vilken vacker sekretär!
    sköt om dig, varmkram lotten

    SvaraRadera
  7. Fint det blev i din nymålade hall!

    Så duktig du har varit med färgen!

    Sekretären är superfin...

    Kram och ha en riktigt spöklik Halloween!
    Anette

    SvaraRadera