onsdag 7 oktober 2009

Perfect home!

Jag hade ett inredningsparty och mycket var fint men dyrt, men jag fastnade för detta. Passa i köket.

Idag ska jag på terapi och sedan så är min man ledig och ska snickra lekstuga till barnen, och så ska jag jobba i eftermiddag och sedan ska min man på träning i kväll. Låter som en bra dag eller...
...Jag vaknar med gråten i halsen och ser inte fram emot dagen. Hatar denna känsla...
Lekstugan jag ville ha får jag för barnen ville också ha den.
Ursäktar att jag inte är inne hos er och komenterar, orken finns inte riktigt, lite rörigt i livet nu.
kram på er alla

5 kommentarer:

  1. I understand you!I've low battery too! Nice photos of your kitchen!
    Wish you much better time!!!
    Take care!
    Vale

    SvaraRadera
  2. Tack för besöket hos mig. Jag skriver om allt möjligt mellan himmel och jord. Du är varmt välkommen åter =) Nilla

    SvaraRadera
  3. Hej Sara!
    Tack för goa kommentarer.....
    Kul för barnen med lekstuga...
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  4. hej där!
    jadu att vara nere under ytan är en tuff kamp, hoppas det vänder snart!
    fina saker du hittade på homepartyt!

    må väl och ta små steg, varmkram lotten

    SvaraRadera