tisdag 13 oktober 2009

tänkte jag skulle göra...

...en massa saker och lite blev gjort. Dammen och fontänen har blivit av med pumparna då det är frost varje morgon. Och jag har städat upp runt lekstugan som verkligen tagit form. Min dotter har fyllt 4 år och det med kalas. Träning och jobb och en dags försäljning på ett loppis, blev av med en hel del.
lite fynd, spets, gammalt trä tåg i kartong, sulky till barnen m.m.
Ja och så spuder ideerna om vad vi ska göra i lekstugan. ett loft, en köks del med bänkskiva, spis, fläkt, skåp m.m och så tänkte jag göra en tvättställning till dockkläderna.
När min dotter fyllde fick hon ett super fint kök i trä från IKEA. Hatar ju plast så detta passa fint, men detta får stå inne. Kommer bilder på detta.
Kommer även bilder på mitt utlovade höstkrans, vart helt OK.
Nä, jobbig dag imorgon med möten, rehab, läkare, jobb och marken med barnen, så nu är nog sängen mitt val.
Kram på er och lev nu

2 kommentarer:

  1. You seem to be very busy!!! Very nice wooden toy!
    Try to relax!
    Hugs
    Vale

    SvaraRadera
  2. Oj,hur hinner du med allt?
    Hoppas att allt är bra med dig.
    Kram Hannis

    SvaraRadera