lördag 3 oktober 2009

Bygge...

Ja vi går i byggtankar. Barnen ska få flytta ut!
Nä det skulle jag inte klara det får allt ta minst 15 år till. Nä en lekstuga ska det bli och det finns massor av modeller. Jag tycker att den ska vara röd men modell?
Detta är min favorit.

Kommer två, fin veranda.
Ja på höst kanten när de varma sköna dagarna är pase så kommer min man på att han ska bygga lekstuga. Kul för barnen.
Haft en tok rolig tjej dag på ett shopping centrum i Örebro. Fanns en massa inredningsbutiker och oj jag kunde ha handlat massor. Vart mest kläder.
Ha det skönt och heja Carolin Af Ugglas i körslaget.
kram alla




4 kommentarer:

  1. Tror jag skulle vilja ha ett sånt litet hus jag med så jag slapp att städa så mycket hihi. Ha en bra vecka Sara och kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera
  2. Håller med dig att den röda va fin. Tänk om man hade fått ett sånt när man va liten
    Ing-Marie

    SvaraRadera
  3. http://www.alltomtradgard.se/forum/view-thread.xml?thread_id=827318&forum_id=13&offset=0&view=
    Såg denna tråd på Aot idag och trodde nästan du va klar redan.
    Ing-Marie

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Jag håller på och ska göra om lite här hemma och endel saker kommer att bli över och av den anledningen är du bjuden på loppis på söndag hemma hos mig i allrummet mellan kl 11-13.30
    Jag bjuder på kaffe för den sugne. Kram Petra

    SvaraRadera