söndag 9 augusti 2009

Händer så mycket!

Ja ännu en liten tripp med husvagnen och ännu mer att göra i trädgården. Jag måste ta lite kort om jag kunde , eller rättare sagt min man lära sig att radera på våran nya kamera.
Det är mycket knopp nu och det blir nog lagomt till min fest den 28.

Detta är min lilla dotters rum, möbler i betsad furu och pastellfärger.
Koskylten har nog hittat sin plats, har fått en rosett av spetts med men som sagt tömma kameran. Lampan på väggen ska få en annan plats tror 15 cm upp. Ligger även nu rosa torkade rosblad runt ljusen i glasburken. Och denna teknik med detta är nog det som smälter in mest, telefon.
Ja vi har letet gas larm, men tänker ni då, ja det sant vi skulle inte kunna ha något för det finns en man i huset, ha ha.
Nä skämt o sido. Till husvagnen, fick upp att det finns larm för narkoslarm, HJÄLP tänkte jag då. Mina barn. Det är så hemskt att man ska vara rädd för att bli sövd och rövad när man ligger och sover. Vi köpte inget för det kändes långt bort men sover jag bra...nej. Jag lyssnar på alla ljud, det får nog bli ett sådant larm så man kan sova.
Sov gott alla vänner
sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar