söndag 23 augusti 2009

Ljuva ting!


Hej på er alla hoppas ni har det bra. jag har grejat inne en del men även ute med belysning i rabatterna och städat barnens sandlåda, tacksam än så länge inga katter som gör behov. Sedan när man har damm så måste ju de göras rena ibland och idag var det en sådann dag.


Köks väggen som var ett tråkigt plank fick sig en text och vips så var den plötsligt fin, tycker jag.

Flug skydd och en blomkrans under får pryda ute bordet på fredag då jag fyller.

Köket börjar kännas trevligt att komma in i, ilte skitiga fönster men men. Det är faktiskt något jag klarar av att låta bli.
Varit i Karlstad idag på Panduro och hittade en massa kul.
En helt OK dag med vädret ca 20 grader och halvklart det tycker jag om. En hektisk vecka väntar och jag tar ett djups andetag för att klara detta, frissan, psykologen, städ på dagis, börja sysselsättning, grattulera min pappa, ordna för 30 års kalaset, fest, fest på Dagis (bara föräldrar), och bland allt så måste jag hinna vila annars orkar jag aldrig .
Men jag tror att på söndag morgon jag vaknar så kan jag resultera i en bra vecka.
kram alla







2 kommentarer:

  1. Hej Sara, tack såå mycket för dina rara ord om boken, ja det blev ju n succe utan dess like och alla böcker tog slut på ett par dagar, helt otroligt.
    Vad du pysslar och står i. Ditt planreringsbord blev så fint så och texten på väggen i ditt kök var så vackert.
    Kram/Ingela.

    SvaraRadera
  2. Vilken fin text på väggen och väl värd att tänka på!
    Kram / bea

    SvaraRadera