fredag 14 augusti 2009

Mina älskade så kära

Ja här sitter jag klockan 04:15 för att min dotter vill inte sova, vi ska till röntgen imorgon för hon har kanske brutit foten. Ja jag som måste ha min sömn jag kommer låta henne sova två timmar så jag får sova. Stora syster får gå till dagis det är roligare än att sitta på sjukhuset.
Jag skäcktes av tempen ute 5,9 grader, hjälp mina blommor. Ska man redan börja att tänka på natttemperaturen. Nej nu blir jag tokigare än jag var tidigare.

Jag drömmer en hel del inte så trevliga drömmar brukar vakna av dem med hjärtat i halsen. Men det som är så fantastiskt är de tydliga detaljerna. Jag kan se märken och små detaljer, just det rä ganska häftigt jag minns dom så bra, men igentligen är det inte mycket att minnas

Jag har sagt hej då till en vän som varit hos mig i 18 år. Hon har funnits för mig i alla väder och har aldrig klagat, vi har haft massa roligt och jag älskar henne än. En stjärna har tänts, Tine min häst.


Ja jag planerar för min födelsedag vill att allt ska vara så perfekt. Låg på alla fyra och fem för att skura dammen. Stenarna fick sig också en omgång, slitigt men värt resultatet.
Jag fick en stor klump i halsen igår när jag fick en känsla av att grannarna inte tycker att jag tar hand om mina barn ute, men detta är mitt problem i det sjukliga, jag är den mamman på gatan som jämt är ute med barnen och jag låter mina barn vara ute i alla väder, vissa föräldrar syns aldrig till. Jag tar så illa vid mig, jag förvränger saker. Jobbigt. Jag kan ju inte linda in barnen i bomull, man behöver ju inte hoppa till om springa fram till barnen om de snubblar, kolla läget måste man ju men inte förstora upp det hela. Ja mycket att säga om lite.
tro nu inte att jag är en dålig mamma för jag älskar mina barn och skulle aldrig låta dom göra sig illa.
Ha en bra dag alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar