måndag 15 juni 2009

Har rensat ogräs idag, känns i benen. Morötterna syns lite och även ärtorna har kommit upp en bit. Kul, men detta väder nu ska jag inte klaga för i kväll var det helt OK. Men 9 grader och de första går på semester idag, fy.
Jag har varit hos min psykolog idag och det vart en tung träff då mycket jobbiga saker skulle tas i tu med och jag var nära ångestattacken.
Som tur vad har allt annat varit trevligt idag så det känns ju bra.
Jag funderar som sakt på om saker som rör livet och de val man gjort och vad man missade när man valde bort annat. Jag vet att det är helt onödigt för gjort är gjort men jag hittar inte riktigt hem, jag är vilse.
trädgården får en att andas, lugnar ner en lite. vårat nysådda gräs börjar komma upp och jag önskar bara lite värme så det kommer upp, men då får man ju vattna istället, ja ja.
tänker på sommaren, den är för kort och det är så mycket man vill hinna med, men glöm inte att hinna med dig själv
kram sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar