lördag 20 juni 2009

Toalett bilder och den nya spegeln

Hoppas alla haft en trevlig midsommar. Jag fick solen på himlen och jordgubbar på tårtan, nöjda barn och sov gott inatt. Måste vara täcken på en lyckad midsommar.

tänkte jag skulle visa lite bilder från våran toalett. Jag har ju inte hållt på så länge så jag har inte skaffat de underbara fynden än men jag tar mig sakta framåt. Hoppas det ser vart jag är på väg.
här en gamal komod som målades vit på ovansidan, kort som ingela på Inspiration i vitt gjort, gamalt tvätt set från min mormor. Det är de små detaljerna som saknas fortsättning följer
Ett gammalt upppläggningsfat blev tvålkopp, fyndades på loppis och tvålarna med.

Äntligen har det hänt något i sovrummet. Spegeln har kommit upp på väggen köptes för ett par år sedan men först nu sitter den uppe. Fortsättning följer även här.
Köpte en Madonna påloppis men håller på att måla den vit då den var guldfärgad. den kommer inom kort. Även stulit en ide från en annan sida om gamla ramar och det kommer även det bara det slutar regna.
kram på er alla



1 kommentar:

  1. Du pysslar och gör så fint. Både hemma och här på bloggen. Vet inte om mitt mejl kom fram, jag har hotmail och ibland går de i skräpposten. Ser ju att du fixat en del så du har i alla fall börjat:-)

    SvaraRadera