söndag 7 juni 2009

mina första ord

hej
jag kanske skulle börja presentera mig själv.
närmar mig 30 sträcket innan det har jag hunnit blivit gift skaffat två underbara barn universitets utbildning och tidigare undersköterska, jobbar nu som pedagog.
ja detta låter väl som ett vanligt liv som de flesta har det, visst men här händer det alltid något.

nu när det är sommar så är ju trädgården det stora krafttaget men jag hinner alltid med inredningen som inspireras av vitt, romantiskt, moddernt, franskt.

i trädgården vill jag ha prydligt lika så inne, vilket menas konstang plocking när man har 2 barn på 2 och 3 år. Men de får leka och jag städar efter.

solen skiner och det ska bli en tur till svärfar och en cykel tur med barnen. Ska även skura damm och få igång den.

önskar alla en trevlig dag
kram o puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar