söndag 28 juni 2009

vackra vardag

Ja min man får nöja sig med färs biffar inrullade i bacon ugnsbakade och hemma gjort potatissallad.
Mina liljor börjar blomma, älskar detta färg sprak, de syns.


Maffig va!!
en liten ny hörna i köket kommer mer bilder för jag ska göra om lite.


Ja värmen håller i sig och man ,får man säga detta, orkar inte med den riktigt. Jo klart man gör hellre detta än 3 plus och nordanvind. Jag är glad att det är åt detta hållet.
Jag har handlat en massa växter då en handelsträdgård i närheten hade 50% hela helgen och det vart en del, perenner som amplar med fuxia ochen mangolia.
Ja jag sitter så här på kvällskvisten och tänker på kommande vecka och på vad som hänt i helgen och det har varit en bra helg och hoppas på en bra vecka. Har lite att passa upp till men så är det och tur är väl det.
Må så himla gott alla och njut...
kram sara



1 kommentar:

  1. Mmm..den uppdukningen är en verklig aptitretare!
    Vackra liljor och visst är det roligt att fynda nya växter till nedsatt pris.
    Hoppas att du får en fin vecka! Kram /Bea

    SvaraRadera