onsdag 10 juni 2009



Torvblock. ja först gilla jag det inte som kant men jag börjar i mognaden att det är nog snyggt efter något år. har ett ställe där jag vill höja upp rabatten för det är en stubbe i mitten. kant växter som växer in i torven, snyggt. men det kanske blir ett projekt för nästa år, så man har något att göra då, ha ha.

ja man blir ju lätt ivrig och vill vara i alla hörn samtidigt men bästa resultatet är nog att inte stressa. Ja och det är ju jag inte den rätta till att säga. Jag som vill vara och göra allt samtidigt, av ingen anledning, men det är nog många med mig som känner igen sig.

Ska nu ta en tur till biblioteket, ingen roman kanske men någon bok som inspirerar. Hoppas alla känner sig nöjda med dagen om inte annars kommer en ny chans imorgon.

kram till alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar