tisdag 7 juli 2009

Inredning i låg grad

Ja jag har tittat lite på mitt bild arkiv och missat att visa vissa bilder. Här en bunt rabarber som ligger i hon i tvättstugan. Inte mycket att visa igentligen. Titta på mitten i bilden så ser ni burkar med tvättmedel och en gamal flaska med sköljmedel. En virkad duk hänger på ett beslag till vepor, eller vad det nu heter. Korgen i luffarslöjd.

En blomma ihop med sten i en rörstrand kruka i vitt. Gillar gröna växter om det inte blommar ljust rosa.

En bild på köksbordet. Detta är det jag hatar mest i vårat hus. Bordet. Fixar inte furu. Men barnen är små så det får tyvärr stå kvar ett tag till. Gillar det gamla uppläggningsfatet.
Den gamla vågen uppe på hörnskåpet och brevid min egna bok med ca 100 dikter som jag skrivit.
Inga inspirerande bilder men men. Jag har haft en dag som minst sakt varit full så jag har inte hunnit ta nya bilder. Men har två saker jag fixat som jag vill visa hoppas jag hinner imorgon.
Kram ni gör mig glad



3 kommentarer:

  1. Gröna växter är verkligen sköna och speciellt tillsammans med vitt och stenfatet är så snyggt.
    Vågen är sådär underbart nostalgisk. Jag tittade på loppis häromkring och den var jättedyr och dessutom icke fungerande!!
    Kram / Bea

    SvaraRadera
  2. Glasfatet med äpplena är fint!
    Vanlig furubord blir lite skamfilad på fel sätt när man har barn, men det är ju som du säger, det lönar sig att vänta tills de förstår att vara rädda om saker! / Ha det gott! Anja

    SvaraRadera
  3. Glasfatet med äpplen har jag haft ett liknande en gång men det var rosa. I mitten skulle det ha suttit en vas fastskruvad. Har det gjort det på ditt också ?
    Försöker få en detta men det brukar slå stopp när jag ska skicka.
    Kram Ing-Marie

    SvaraRadera