tisdag 21 juli 2009

Och bara detta...



Min man säger att jag gämt säger: och bara detta...

Jag är en alfons åberg så detta och tecken i rostigt järn fick pryda mitt nattduksbord.

Ja här planeras husvagns premieren. Vi vill hitta något nära ställe bara för att testa vad som saknas, eller vad vi missat kanske man ska säga.Se hur det fungerar med barnen och så.

solen sken igår och verkar komma idag med men det blåser, den kanske kan torka upp lite gräsmattan är som en mosse. Ska ta med mig kameran ut och plåta lite blommor som pryder rabatterna just nu. så nästa inlägg blir med blommande kärlek.

kram på er alla

1 kommentar:

  1. Tror att det finns en liten samlare i oss alla män som kvinnor, men olika saker kanske :)
    Hoppas ni hittar en fin plats för husvagns-premiären! Må gott! /Bea

    SvaraRadera