lördag 18 juli 2009

Tillbaka!!!


Ja om ni visste vad semestern va välkommen. Och det hände något som jag inte räknade med, vi vart husvagnsägare. Skit kul om jag får säga det. Vi träffade några vänner så vi sov ihop en natt och skrattade massor, vart massor av tjejsnack!! Oj vad hemligheter jag fick reda på och släppte på. Hoppas jag aldrig kommer att ångra det.

Fiska krabbor i massor, åt färska smögenräkor och hittade en underbar inredningsbutik, 2 fröknar, goggla på det så kommer det upp. Handlade saker som jag ska plocka upp och fota så ska ni få se.

Ont i fingrarna efter allt skurande i husvagnen idag så nu får det bli natten , men imorgon ska det komma foton.


Kram på er alla

1 kommentar:

  1. Grattis till husvagnen!
    Det är något som mina barn gärna skulle vilja ha.
    Det låter som om ni har haft en härlig semestertur :)
    Kram Mari

    SvaraRadera